Iarna prin tarisoara

Filed under: by: Invizibilul

@09:31 am

Iata ca dupa cateva zile de absenta revin si eu odata si cu prima zi veritabila de iarna plina de nameti si utilaje de dezapezire ... sau na ma rog mai putin prima parte dar na iarna nu este ca vara si la fel romanii nu lucreaza la fel de eficient ca restul. Am avut parte de cateva zile destul de interesante am fost si nitel cam obosit poate si de la atatea drumuri insa de acu pana la sfarsitul sapatamanii voi incerca sa ma relaxez. Am vazut cateva filme care mi-au placut si voi incerca sa le mentionez in urmatoarea perioada precum am de adus si noi noutati privind acest blog precum si cateva mici surprize :D tot e perioada cadourilor de la mine pentru voi cei care mai cititi din cand in cand si pe aci.

Pe curand!

~Invizibilul~

0 Comentarii:

Related Posts with Thumbnails

Sustinem:

sigur.info-internet mai sigur pentru copii ROMANE, FII MAI NEAMT! banner_tinta_modificat-125x125 Forum si bloguri ecologice
. Recensamantul Bloggerilor .