Leapsa muzicala de la Iulia

Filed under: by: Invizibilul

Se pare ca anul acesta a inceput destul de slabut in acest plan virtual cel putin comparativ ce cel care tocmai a trecut insa voi incerca sa imi continui acest jurnal care ca si multe altele are uneori unele momente de abudenta de ganduri si altele mai secetoase.

Si pentru ca eram dator Iuliei care mi-a servit pe tava o mica leapsa muzicala voi incerca sa si raspund la ea acum ca tocmai am reusit sa imi readuc in pc colectia mea muzicala.

Trebuie sa fac o lista cu 15 melodii care imi plac mie foarte mult... o sarcina destul de dificila pentru ca din ce ma stiu imi plac foarte multe melodii si ar fi cam incorect sa incerc sa fac un top pentru ca de cele mai multe ori depinde de starea pe care o am pentru a imi place o anumita melodie sau nu. Astfel voi improviza si voi da aleatoriu winamp-ul sa aleaga melodiile si cele care voi considera eu ca merita sa ajunga in aceasta lista o voi trece in ordinea auditiei , una din aceste melodii in zilele ce urmeaza o voi alege ca melodia acestei saptamani. Si melodiile sunt:

1. Chris de Burgh - Saint Peter's Gate

2. Modjo - Lady

3. Eminem - Mockingbird

4. Dj Sammy & Luna - Rise again

5. Snow Patrol - Set The Fire To The Third Bar

6. ATB - Long Way Home

7. Spin - Sarut de jar

8. Faithless - Miss You Less, See You More

9. Dire Straits - Ticket To Heaven

10. Directia 5 - Am invatat sa ascult

11. Eros Ramazotti - Stella Gemella

12. Pasarea Colibri - Laptaria lui Enache

13. Directia 5 - Poate tu

14. Directia 5 - Esti ingerul meu

15. Air - All I Need

Da ... cam asta e, ce as mai avea de completat este faptul ca aceste melodii de mai sus reprezinta doar o mica parte din preferintele mele muzica, unele dintre ele nimerindu-se foarte bine ... mi-au amintit de unele lucrui din trecut precum si multe altele :D cat despre directia 5 chiar asa s-a nimerit sa aibe 3 melodii pe lista.

0 Comentarii:

Related Posts with Thumbnails

Sustinem:

sigur.info-internet mai sigur pentru copii ROMANE, FII MAI NEAMT! banner_tinta_modificat-125x125 Forum si bloguri ecologice
. Recensamantul Bloggerilor .