Preselectie: Invizibilul cauta gajica! ;)

Filed under: , , , , , , , , by: Invizibilul



Salutare dragii mei... ce mai faceti cum o mai duceti? :D Iata ca a fost si pastele parca nu la fel de plin de evenimente ca in alti ani dar cu siguranta mult mai linistit.
Si pentru ca tot am fost urechiat ca nu numai scriu rar dar scriu si numai ganduri mai tristute m-am tot gandit eu care ar putea fi cauza si dupa luni de studii si analize aprofundate cred ca am gasit raspunsul! :D
Ei da dragii mei am nevoie de o gajica! :D Si cum peste tot unde ma uit vad doar fumei ma gandisi eu ca trebui sa fac o preselectie ca sa pot alege doar neghina din atata pleava! :D (recunosc ca emisiunea Fermier caut nevasta sau cum se numeste mi-a dat idei ;) )
Asa... pentru toate gajicile care vor sa participe le rog sa trimita cv-ul pe adresa mea de mail invizibilul3@gmail.com la care sa ataseze o poza (nud daca se poate sau macar semi :P ) si sa scrie cate ceva despre ele eventual despre fostele relatii (desigur si experianta este destul de importanta :P) plus alte dimensiuni si numere. Ah si desigur si cu motivul pentru care doreste sa fie fajica mea (asta daca are unul).
Adevarul ca privind filmuletul de mai sus ... am zambit :D cum sa nu iti fie dor de asa ceva?
Cam atat astazi ... cele selectate vor avea de indeplinit mai apoi niste provocari si sarcini in functie de ce imi va mai trece mie prin cap, inscrierea incepe de astazi pana ... nu stiu cand dar sigur voi anunta! :D
Ah... cele cu 60 90 60 sau 90 60 90 nu mai stiu sigur care e standard.. constituie un avantaj.

PS: Cum nu prea am fost activ in ultima perioada am ajuns sa am pe mail si prin comentarii spam foarte multe cereri de colaborare si parteneriate .. cat de curand voi da drumu la teava pentru ca nu mai am chef sa selectez asa ca probabil vor aparea tot felul de imagini si bloguri sau situri pe aci dar na nu strica! :D

Pe curand si ... tineti aproape! ;)

0 Comentarii:

Related Posts with Thumbnails

Sustinem:

sigur.info-internet mai sigur pentru copii ROMANE, FII MAI NEAMT! banner_tinta_modificat-125x125 Forum si bloguri ecologice
. Recensamantul Bloggerilor .