The Perfect Girl

Filed under: , , , , , , by: Invizibilul

Se intampla uneori sa fiu contactat de unele asa zise prietene care nu au ce face si se incarca cu tot felul de tampenii si apoi doresc sa se descarce pe cine apuca.
Asta nu e neparat valabil doar pentru femei dar ele sunt de regula cele mai perverse la acest capitol si nu numai. Eu nu obisnuiesc sa fiu rau sau sa fiu ca restul persoanelor tot timpul am avut usa deschisa cand cineva a avut nevoie de mine si daca am puttu sa ajut am ajutat.
Insa sa fiu contactat de o persoana care stie ca i-am permis sa faca multe lucruri care nu trebuia sa faca, o persoana care stie ca am trecut cu vederea peste unele lucruri peste care altii nu ar fi facut-o si sa fiu contactat doar pentru a se razbuna pe cineva sau a scapa de pb mi se pare cel mai prejos lucru.
Sa fiu luat la impins vagoane ca de ce asult lumea si de ce sunt asa bun? stii de ce ca sa te intrebi tu de asta!
Ma uneori unele femei le merita... merita toti prostii si boi din luma sa intalneasca si tto nu le vin nici asa mintile in cap. Eu daca sunt amic cu cineva sunt pentru ca sunt nu trebuie sa vii tu sa ma ei ca de ce sunt asa cum sunt si nu fac ca restul. Ce crezi ca daca generalizezi rezolvi ceva? Tot in prostia ta vei ramane si cand eu spun unele chestii nu iti cer sa faci cum zic eu dar sa ai respectul macar sa nu ma ei peste picior. Am si eu rabdarea mea ... si de ce sa iau eu toate oalele in cap pentru ca tu te incapatenezi sa vezi lumea asta doar intr-o culoare? De ce sa te binedispun cand nu esti dispusa si deschisa macar sa ma asculti ce zic... defapt tu vrei cineva cu care sa te certi si ceea ce te roade mai mult este faptul ca nu pricepi de ce eu nu sunt ca restul porcilor din lume ... si tot lovesti si desi poate eu nu spun nici nu stii cat doare asta ... insa trec cu vederea de ce nu poti si tu? Sunt satul de proaste care generalizeaza ... care vad doar parte cenusie a vietii care dramatizeaza si care desi stiu ca sunt incomplete prefera sa ramana asa.
Probabil am zis multe prin telefon insa la ce te asteptai? Defapt asta si vroiai sa ajungem sa avem contraziceri si sa ne certam iar mai poi sa se termine asa cum vroiai tu si anume sa zici celebra replica: Toti barbatii sunt la fel!
Si da draga mea toti sunt pentru ca tu ii atragi ca un magnet cu incapatinarea ta ... pentru ca atunci cand ai unele persoane de treaba langa tine le indepartezi tocmai prin atitudinea ta ... lasa dracului trecutul si traieste si tu viata gandind inainte.
AM permis mult prea multe si stii foarte bine ca nu am maivb de cateva ori si tot nu ai invatat nimic. Culmea este ca eu nu cer multe dar nici sa fiu luat de fraier nu voi accepta asta. Daca aveai nevoie de cineva sa iti spuna ca esti proasta ei bine probabil ca esti insa nu acesta este problema. Problema e ca m-am saturat de prostie si de tendinta unora de a generaliza.
Si culmea e ca numai d eprostie dau.
ma repet unele femei merita din plin sa sufere ... probabil ca multora le place e ca si un fel de perversitate din aceea de care unele sunt dependente.
Si ca sa generalizez si eu si sa revin la subiectul de la care am scris ultimile dati o alta conditie esentiala pentru preselectia mea este:



Si cu asta hai pa!
Scuze pentru greseli probabil ca am multe insa nu mai am chef sa corectez sunt si asa obosit si nu am prea mult timp pentru un amarat de blog.

0 Comentarii:

Related Posts with Thumbnails

Sustinem:

sigur.info-internet mai sigur pentru copii ROMANE, FII MAI NEAMT! banner_tinta_modificat-125x125 Forum si bloguri ecologice
. Recensamantul Bloggerilor .