Barbatul perfect ... faaaaa!

Filed under: , , , , , by: Invizibilul

Ieri cum nu avem ce face am zis hai sa ma uit si eu nitel al circul de la tv si anume la acces prostesc de pe antena unde mare drama: prietena unui 0 fotbalist numit tanase a iesit cu un mare barosan din orasul ei natal si anume pitesti cu dume in cap si mai apoi a trecut si pe la un manelesit. Da cica de bomba sexi e vorba desi eu nu inteleg ma fratilor care bomba? Oi fi eu chior dar ce dracu vede lumea la aia ca nu pricep ... in fine. Barosanul ala cica este cunoscut ca a trecut prin patul sau toate vedetele locale din Pitesti bun la ce panarame se mai cred vedete cu siguranta nici nu i-a fost asa greu. Bun insa nici bomba nici barosanul aceola nu m-au indignat mai mult decat proasta aia rumenita ca altfel nu ii pot zice care a venit in emisiune ca o proasta unde a aflat ca e ca o curva prosta pe care o folosesti doar la nevoie si ea zambea ca proasta si mai zicea ca barosanul acela "parea" barbatul perfect.
Faaaaaaaaaaaaaa proasta baga mintile in cap ... daca ai avea asa ceva! mama lor de fumei parca cineva le-a sters mintile ca alta explicatie nu vad cum dracu pot fi unele asa de proaste!

Si pentru ca sunt satul pana peste cap sa ma mai complic atata si in plus tot am inceput prin scrierile mele trecute campania Invizibilul caut gajica iata ca mai adauc o conditie de baza la cele scrise pana acu si anume pretendentele sa isi doreasca barbatul perfect de mai jos ca sa am treaba mult mai usoara si sa nu le desenez eu pe o foaie.

0 Comentarii:

Related Posts with Thumbnails

Sustinem:

sigur.info-internet mai sigur pentru copii ROMANE, FII MAI NEAMT! banner_tinta_modificat-125x125 Forum si bloguri ecologice
. Recensamantul Bloggerilor .