trei puncte...

Filed under: , , , , , , by: Invizibilul



Zilele trec si odata cu ele si Invizibilul... cuvinte putine mai reusesc sa le astern pe aci si nu am scuza pentru ca timp am destul poate si acesta prea mult! Acu un an scriam si cel putin aci eram destul de actic acu insa ... nimic. Am mai avut fel de astfel de stari mai negative insa acu pare ca nu mai este la fel iar aceasta absenta de aci m-a facut sa ma gandesc daca nu ar fi cazul sa ma retrag din aceasta lume virtuala. Ceva lipseste in viata mea si ma intreb daca nu cumva chiar eu lipsesc... nu mai am idei sau pofta de viata , zilele reusesc sa treaca de la sine si fara ceva concret pentru mine ... ma minunez cat de repede pot trece si uite mai bine de o luna din acest an s-a scurs si eu nici nu stiu cand.
Nu stiu daca voi mai scrie pe aci ... nu stiu ce voi mai face maine, poate am nevoie de o pauza sau o iesire undeva sa ma regasesc... ma simt inutil de parca nu as fi de nici un folos, de parca sunt la capacitatea mea minima cand functionez in avarie ...cand parca nu ma mai recunosc.
Si cu aceste cuvinte regasite si ele cu ceva greutate inchei acest jurnal... si poate cine stie ne vom mai regasi in alte timpuri sau cu alte ocazii.
Cu respect... al vostru: Invizibilul.

1 Comentarii:

On 6 februarie 2010 la 22:10 , Anonim spunea...

ar fi pacat sa nu mai scrii...intru periodic si chiar imi place ce scrii...sper ca pasa proasta in care esti sa treaca si sa reusesti sa ai pofta de viata...nu stiu ce probleme ai dar iti pot spune ca viata e frumoasa cu bune si rele ...cu esecuri si realizari , cu necazuri si bucurii...sper sa te razgandesti si sa continui ceea ce ai inceput...

 
Related Posts with Thumbnails

Sustinem:

sigur.info-internet mai sigur pentru copii ROMANE, FII MAI NEAMT! banner_tinta_modificat-125x125 Forum si bloguri ecologice
. Recensamantul Bloggerilor .