A te ... am revenit!

Filed under: , , , , , , by: Invizibilul



Iata ca a trecut mai bine de o luna de cand nu am mai scris... nu pot zice ca s-au intamplat multe in viata mea insa aceasta pauza a avut si ea rostul ei. A trecut si zilele indragostitilor si 1 Martie si uite asa m-am trezit in luna cea mai speciala pentru mine in care sarbatoresc ziua de nastere.
Stiu ca aceasta pauza mi-a prins bine ... inca ma mir cat de repede a trecut timpul si uite deja suntem in luna Martie. Imi este dor sa scriu si sa fac ce imi place ... ce faceam candva cand ma plimbam si pur si simplu admiram tot ce este in jurul meu, cum stateam pe bancuta cu orele si priveam oameni si tot ce misca, orice adiere de vant sau semn al naturii.
Am avut multe ganduri in aceasta perioada si stiu ca si invizibila mea a avut o perioada la fel de "linistita" ca si a mea pentru ca am simtit asta ... insa este acolo si ea pe baricade si desi nu este chiar asa simplu va reusi sa mearga mai departe pentru ca este o luptatoare desi de cele mai multe ori nu stie asta.
Melodia asta cand o ascult ma face sa imi lacrimeze ochisori pentru ca are atatea cuvinte frumoase insa si mai frumos este ceea ce se simte cand o asculti... iti multumesc pentru ca esti acolo invizibila mea!
Si da Invizibilul a revenit dragii mei ... miss me? somebody? :D

0 Comentarii:

Related Posts with Thumbnails

Sustinem:

sigur.info-internet mai sigur pentru copii ROMANE, FII MAI NEAMT! banner_tinta_modificat-125x125 Forum si bloguri ecologice
. Recensamantul Bloggerilor .