Scrisoare catre Fat-Frumos...

Filed under: , , , , , by: Invizibilul



Uneori viata nu este tocmai corecta cu noi ... suntem inselati sau dezamagiti de cei care ii credeam alaturi, avem parte de unele momente imprevizibile care ne umple sufletelul de o durere ce tot se acumuleaza acolo undeva in interior si astfel tindem sa ne inchidem in lumea noastra si tot adunam ... dar pana cand?
Citisem de curand despre procesul pierdut de Tudor Chirila cu fostii colegii de la Vama Veche si sunt deacord cu unele lucruri remarcate chiar de el cu unele mici diferente desigur dar mai ales imi place melodia cu care am denumit si numele acestei insemnari si in versurile careia ma regasesc si eu ...
Aceasta melodie este buna de ascultat atunci cand simtim nevoia sa descarcam ... sa erupem din monotonia si rautate cu care ne inconjuram zi de zi ... si chiar daca poate parea cam trista mie imi da putere pentru ca ma face mai puternic ca orice alt lucru ce doare uneori ce ne face mai puternici si poate ne motiveaza mai bine pe drumul nostru.
Pentru toti acei cu adevarat luptatori care rezista in aceasta lume cruda si se zbat pentru existenta ... tot respectul meu! Capul sus si privirea inainte!

0 Comentarii:

Related Posts with Thumbnails

Sustinem:

sigur.info-internet mai sigur pentru copii ROMANE, FII MAI NEAMT! banner_tinta_modificat-125x125 Forum si bloguri ecologice
. Recensamantul Bloggerilor .